Skip to content

Veelgestelde vragen

Levering en afhalen

Vragen over uw levering? Bekijk hieronder de antwoorden.

U kunt uw bestelling afhalen tijdens onze openingstijden bij ons in Wezep.

Heeft u nog niet besteld?

Wij hebben veel producten op voorraad in onze winkel. Om er zeker van te zijn dat wij uw product op voorraad hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bekijk hier onze adresgegevens & openingstijden.

Vanaf €150,- is voor u de verzending van een pakket al gratis! Bekijk hieronder onze verzendkosten.

Pakketpost binnen NL

De verzendkosten zijn €6,57 (excl. BTW) bij bestellingen tot €150,- (excl. BTW)

Is uw order meer dan €150,- (excl. BTW) dan verzenden wij gratis uw bestelling

Pallettransport binnen NL

De verzendkosten voor het verzenden met een pallet zijn €45,00 (excl. BTW) per pallet.

Lengtetransport

De verzendkosten voor het verzenden van lengtes bekijken wij per order, omdat dit afhankelijk is van de afmetingen en het gewicht.

Buitenland 

Uiteraard leveren wij ook buiten Nederland. De verzenkosten zijn afhankelijk van de afmetingen en de bestemming en bekijken wij per order.

 

Voor 15.00u besteld? Dezelfde dag nog verzonden!

Op voorraad?

Veel producten hebben wij uit voorraad leverbaar en kunnen wij dezelfde dag nog versturen.

Niet op voorraad?

Mochten wij de producten niet op voorraad hebben dan doen we uiteraard ons best om de producten zo snel mogelijk te versturen naar u! 

Als er een e-mailadres van u bekend is sturen wij u een track & trace code en kunt u het pakket volgen. Mocht u deze niet ontvangen hebben dan kunt u contact met ons opnemen en kijken wij waar uw pakket is.

Wilt u de voorraad weten van onze artikelen? Neem gerust contact met ons op.

Retouren en garantie

Iets overgehouden of toch niet het juiste artikel? Geen probleem!

Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen tenzij anders overeengekomen in ongeopende en originele verpakking. 

Uiteraard zit op onze producten garantie. Wij hanteren hier de voorwaarden van de fabrikant voor. Of het product nog over garantie beschikt is van veel factoren afhankelijk, zoals het gebruik, afstelling en het type product.

Om u zo goed mogelijk hierin te kunnen informeren kunt u het beste contact opnemen met ons en bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn.

U kunt de producten retourneren in onze winkel. Ook kunt u artikelen terugsturen naar ons, neem hiervoor wel eerst contact met ons op voor een retourformulier/nummer. 

Artikelen in verpakking
Wij nemen alleen artikelen in ongeopende originele verpakking retour. 

Artikelen zonder verpakking
Arikelen zonder verpakking nemen we alleen retour als ze ongebruiktschoon en onbeschadigd zijn. 

Als u de verpakking heeft geopend nemen wij het artikel niet meer retour.

Mocht er weinig of geen schade aan de verpakking zitten na openen, dan kunt u altijd even contact opnemen of het artikel misschien toch retour kan.

Zodra wij uw artikelen hebben ontvangen ontvangt u binnen 2 weken het geld op uw rekening. 

Zakelijke klant?

Betaald u altijd op rekening? Dan kunt u het bedrag van de creditnota verrekenen met de (eervolgende) factuur. Wilt u het bedrag op op uw rekening ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Vragen? Neem contact op!